.

Bestellen en levering

Bij Rokofeller kun je heel eenvoudig jouw kleding bestellen. Bestellingen worden door DHL verzonden en zijn binnen Nederland over het algemeen binnen 1-4 werkdagen bij je binnen. De verzendkosten binnen Nederland bedragen 2,95 euro. De status van de bestelling kun je uiteindelijk volgen via jouw eigen, unieke Track & Trace code die je op de dag van de bestelling in je mailbox ontvangt

Ruilen

Uiteraard kunnen alle artikelen geruild worden. De artikelen moeten in de originele verpakking worden teruggezonden. Ze dienen zich in ongebruikte en originele staat te bevinden met alle labels eraan. Artikelen die kapot zijn, vies zijn en/of een sterk afwijkende geur hebben, kunnen wij helaas niet als retour verwerken. Meld binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling jouw ruiling aan, door een email te sturen naar retour@rokofeller.nl. Vermeld hierbij het ordernummer en de eventuele reden. Je ontvangt hierop een automatisch bericht met de instructies voor het ruilen. Bij een ruiling wordt het nieuwe artikel (indien op voorraad) binnen 7 werkdagen opgestuurd. Eventuele prijsverschillen worden met je verrekend.

Retourneren

Uiteraard kunnen alle artikelen geretourneerd worden. Dit geldt ook voor artikelen uit de uitverkoop. De artikelen moeten in de originele verpakking worden teruggezonden. Ze dienen zich in ongebruikte en originele staat te bevinden met alle labels eraan. Artikelen die kapot zijn, vies zijn en/of een sterk afwijkende geur hebben, kunnen wij helaas niet als retour verwerken. Meld binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling jouw retour aan, door een email te sturen naar retour@rokofeller.nl. Vermeld hierbij het ordernummer en de eventuele reden. Je ontvangt hierop een automatisch bericht met de instructies voor het retourneren. De retourkosten zijn voor eigen rekening en kunnen niet vergoed worden.

Postadres:

ROKOFELLER
Musicaldreef 7
3845GH Harderwijk

Wanneer een retourzending aan de bovenstaande eisen voldoet, zijn onderstaande plichten voor ROKOFELLER van toepassing:

  • De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt (moment van ontbinding).
  • Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.